Угода публічної оферти
Ця Угода має характер публічної оферти відповідно до ст. 633, 641, 642 глави 53 Цивільного Кодексу України і є еквівалентом "усної угоди", і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.
1.УГОДА ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
1.Зареєстрований перевізник, що здійснює діяльність відповідно до вимог Держави, де здійснюється перевезення, з однієї Сторони, та Клієнт (фізична або юридична особа), яка замовляє та оплачує послугу, пасажирського перевезення (у тому числі й багажу), в тому числі в користь третьої особи, з іншого боку, склали Угоду публічної оферти (далі Угода) про наступне:
2.ПРЕДМЕТ УГОДИ
1.На поновленні цієї Угоди, Перевізник зобов'язується надати послуги з перевезення Клієнта та його багажу (далі Послуга), відповідно до обраного Клієнтом маршруту, дати та часу відправлення, а Клієнт зобов'язується попередньо оплатити Послугу.
2. Маршрутний лист, виданий Клієнту, є невіддільною частиною цієї Угоди і є свідченням про укладення Угоди та Договору перевезення між Перевізником та Клієнтом.
3.Маршрутний лист пасажира формується відповідно до вибору Клієнта та актуальної інформації про послуги Перевізника.
4. Номер Маршрутного листа пасажира генерується ПК, є унікальним номером Угоди.
5.Термін акцепту справжньої публічної оферти не обмежений.
3.ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
1.Права перевізника:
1.змінювати умови надання Послуги, у тому числі переоформлення або повернення коштів за невикористане перевезення, попередньо розмістивши інформацію у ПК;
2.Обов'язки перевізника:
1.Надати Послугу, відповідно до обраного Маршруту;
2.У разі скасування або зміни умов надання Послуги повернути кошти, отримані як передоплату Клієнту;
3.Надавати консультації з питань, що виникають у Клієнта щодо використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа;
4.Ознайомити Клієнта з Правилами перевезення пасажирів та умовами оформлення замовлення, переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;
3.Права Клієнта:
1.Отримати консультації з питань, що виникають щодо використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;
4.Обов'язки Клієнта:
1.Оплатити Послугу;
2.Надавати правдиву інформацію необхідну для оформлення замовлення;
3. Вимагати дотримання конфіденційності щодо інформації, що надається при попередній оплаті.
4.УМОВИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
1.Клієнт оплачує послуги Перевізника шляхом 100% передоплати готівкою або безготівковим розрахунком, банківською карткою.
2.Ціна Послуги формується з ціни фактичної вартості послуги, тарифу, зборів та податків з урахуванням винагороди третьої стороні, яка бере участь в укладанні цієї Угоди, та вказується в Маршрутному листі пасажира.
5.ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГИ
1.Маршрут, дата, час відправлення та прибуття відображено у Маршрутному листі.
2.Факт закінчення надання послуги - прибуття в кінцевий пункт, вказаний у Маршрутному листі.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
1.Перевізник несе відповідальність за:
1.Надання послуги Клієнту;
2.Затримку та/або скасування, та/або перенесення, зміни умов надання Послуги;
3. Рівень обслуговування на своїх рейсах.
2.Клієнт відповідає за:
1.Надання недостовірних даних при оформленні Послуги;
2.За оформлення необхідних документів (віза тощо) для перетину кордонів інших держав.
3.Звільнення від відповідальності Перевізника:
1.За відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ("пробки") на дорогах, дії держорганів тощо, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти;
2.За витрати, що виникли у пасажира через несвоєчасне прибуття до пункту призначення;
3.За будь-які збитки, які виникли у пасажира внаслідок злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху чи екіпажу);
4.При проблемах, що виникають у пасажира з державними інстанціями у зв'язку з документами (паспорт, візи, страховка тощо) або вмістом багажу пасажира;
5.За речі, залишені чи забуті в салоні автобуса.
7.УРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
1.Сторони регулюватимуть шляхом переговорів будь-які спірні питання, розбіжності чи претензії, які можуть виникнути щодо цього Договору або у зв'язку з його виконанням.
2.Всі спірні питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданої поштою чи факсом. Досудовий порядок врегулювання спору є обов'язковим.
3.У разі якщо Сторони не зможуть досягти згоди щодо спірних питань шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства України.
8.КІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1.З усіх питань, не врегульованих у тексті цієї Угоди, Сторони керуються чинним законодавством України.
2.У разі внесення змін до цієї Угоди, її призупинення, припинення її дії Перевізник зобов'язаний надати Клієнту всі послуги, що були ним сплачені.
3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладення та виконання Угоди відповідно до її умов.